خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/21 - 17:52
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در دوره آموزشی جهادگران تبیین؛

فروپاشی رژیم اشغالگر قدس سبب نابودی پایگاه‌های دیگر غرب در منطقه می‌شود

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس با اشاره به اینکه فروپاشی رژیم اشغالگر قدس، سبب از بین رفتن دیگر پایگاه های غرب در منطقه می‌شود، گفت: بر این اساس ورود غربی ها برای حمایت از صهیونیست ها، صرفا برای نجات این رژیم نیست بلکه می‌خواهند این جهان جدید شکل نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دوره آموزشی جهادگران تبیین بعدازظهر امروز یکشنبه (21 مردادماه) با سخنرانی سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی و به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وی با اشاره به آخرین تحولات میدانی در سرزمین های اشغالی، گفت: اکنون یازدهمین ماه پس از عملیات طوفان الاقصی را سپری می کنیم؛ عملیاتی که  نبردی بی‌نظیر برای مردم جهان و مردم غزه محسوب می شود.

ابطحی با بیان اینکه هیچ فردی تصور نمی‌کرد ملت فلسطین به این میزان مقاومت کند، افزود: در واقع اگر چنین رخدادهایی بر سر هر ملتی فرود آمده بود، تاکنون تسلیم شده بودند اما ملت فلسطین مقاومت کردند؛ باید یادآور شد تکیه بر قرآن کریم یکی از مهمترین موضوعاتی است که در این مقاومت تاثیر گذاشته است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس ضمن اشاره به اینکه مساحت جغرافیایی غزه خیلی محدود بوده و طی کردن طول و عرض آن زمان کمی می‌برد، ادامه داد: حال تصور کنید در چنین مساحت اندکی، چندین برابر جنگ جهانی بمب بر سر مردم در این جغرافیا ریخته شده و هزاران نفر شهید، مجروح و مفقود شده اند.

وی با بیان اینکه هیچ فردی تصور نمی‌کرد مقاومت و جنگ به این میزان طول بکشد، تصریح کرد: این مهم در حالیست که صهیونیست های غاصب و جنایتکار تلاش می‌کنند این جنگ را به جنگ آخر زمانی تبدیل کنند زیرا دشمن از روز اول کاملا فروپاشید و تصور نمی‌کرد تا این زمان طول بکشد.

ابطحی در این زمینه، بیان کرد: در واقع صهیونیست‌ها تصور می‌کردند نهایتاً ظرف بیست و پنج روز می توانند حماس را از بین ببرند و بخش عمده ای از مردم غزه را به کشورهای عربی مانند مصر منتقل کنند اما مشاهده می شود که علی رغم استفاده از بمب های سنگرشکن آمریکایی و غیره، مردم هم‌چنان ایستاده اند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس با بیان اینکه طوفان الاقصی در زمانی رخ داد که دارای اهمیت بود، گفت: بر این اساس باید یادآور شد رهبر معظم انقلاب اسلامی طی چند سال قبل وعده شکل گیری جهانی جدید را داده بودند؛ ایشان در دیدار با دانشجویان تصریح کردند بروید و سهم‌تان را از جهان جدید بگیرید.

وی با تاکید بر اینکه فروپاشی رژیم اشغالگر قدس، سبب از بین رفتن دیگر پایگاه های غرب در منطقه می‌شود، اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد ورود غربی ها برای حمایت از صهیونیست ها، صرفا برای نجات این رژیم نیست بلکه می‌خواهند این جهان جدید شکل نگیرد.

ابطحی در این راستا، افزود: خاورمیانه عاری از رژیم صهیونیستی باید هر چه زودتر محقق شود؛ این رژیم برای بشریت فقط درد و مصیبت به همراه داشته و دارد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس ادامه داد: باید یادآور شد همه تلاش های دشمن به شکست منجر شده و در این میان نبرد مذکور به مسلمانان روحیه داده است؛ لذا مشاهده می‌شود که دیگر جبهه مقاومت در عراق، یمن و لبنان مدام در عرصه های مختلف با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

وی در ادامه، تصریح کرد: صهیونیست‌ها درصدد درگیر کردن مستقیم ایران با آمریکا و درگیر کردن دیگر کشورهای غربی هستند زیرا در حال غرق شدن هستند. این مهم در حالیست که افول آمریکا قبلا موریانه وار بود اما اکنون سرعت یافته و دیگر کشورهای غربی نیز می دانند ظرفیت چنین مقابله ای را ندارند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس خاطرنشان کرد: همه ما رسالت بر دوش داریم و باید برای ظهور آماده باشیم؛ ما اگر خودمان را سرباز حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌دانیم، باید زمینه سازی کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 381994
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار